wtorek, 6 listopada 2012

dzisiejszy dzień

Hejka,
Dzisiaj dosyć przyjemnie zleciał dzień, próba na niemieckim uratowała mi życie, informacja że nie ma historii nie zrobiła na mnie wielkiego ważenia bo i tak by mnie nie było(próba)  i lubię ten przedmiot. A jak już piszę o próbie, przez nią jestem zwolniona z 3 i 4 lekcji ;). Ale wracając do dnia dzisiejszego. Na zajęciach kulinarnych bardzo wzięło mnie na jogurt więc na przerwie poleciałam do grosika i pochoruję się bardziej niż jestem teraz -.-. Brawa dla mnie. Gadam z kuzynką  i gadamy o szkole. MATKO CO SIĘ ZE MNĄ DZIEJE ?! No i zaraz odrabiam lekcje i idę spać. A i dostanę 1 z kartkówki z biologii! Czuję to!
                       
                                                                                                                               Dobranoc ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz