piątek, 23 listopada 2012

wczoraj, jutro, dziś

Siemka ;)
Dawno mnie nie było, przepraszam ;) Nie ma czasu nauka, treningi,jakieś życie towarzyskie HELOŁ ;D
Ostatnio pokłóciłam się z pewną osobą teraz jest w miarę normalnie.  Niedługo może post o przyjaciołach.
Dziś na religii oglądaliśmy film o niepełnosprawnym Nicku, który urodził się bez rąk i nóg i trochę nie to ujęło ale okej. Jutro po prezent mikołajkowy , mam Asie moją uroczą ;*, z dziewczynami oczywiście przejście obok maka nie wchodząc do niego zniszczyło by nam życie XD. Miałam  iść na mecze dzisiaj ale moja mama wychodzi więc wieczór spędzę z bratem -.-. Lecę napiszę jutro ;*
                                                                                                            Narka ;)

1 komentarz:

  1. nominuję Cię do Liebester Awards!
    więcej na moim blogu

    OdpowiedzUsuń