czwartek, 6 grudnia 2012

po przerwie

Siemkanko,
tak wiem dawno nie pisałam ale tak mi się nie chciało -.-. Jutro PIĄTEK i prezenty mikołajkowe FAK JE! Dziś był mikołajkowy turniej taneczny jak co roku (ja nie tańczę i jest super!) a potem taka mini dyskoteka w szatni, ach to radio. Ostatnio oficjalnie zakończyłam dosyć ważną dla mnie przyjaźń i dowiedziałam się paru rzeczy i nie było fajnie -.- ale nie no spoko. Ostatnio tak się zastanawiałam jak spędzić sylwestra i nie mam z kim, no chyba że coś się zmieni, MAM NADZIEJĘ! Ja n dziś kończę może w sobotę napisze ale MOŻE!
                                                                                                         Narka :)

1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Award. Więcej info i pytania na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń